Eggciting products is een bedrijf dat op wereldniveau hard aan de weg timmert. Met nieuwe producten in aantocht als The Eggcheff en One-minute egg, wordt het bedrijf als merk naar de voorgrond geduwd. Vormzuid heeft de nieuwe merkidentiteit ontwikkeld en getekend voor het totale communicatieconcept en de positionering.
Met een aansprekende 3D animatie, waarbij Vormzuid de karakters heeft ontworpen en Twelve o’clock tekende voor de techniek, is de campagne compleet. De karakters One-minute egg (de held) en Justin Egg (de wannabe-hero, Just an egg!) worden in de toekomst ook voor vervolgcampagnes ingezet.
Vormzuid heeft haar roots dan wel in het zuiden des lands, maar kijkt ook graag over de grenzen. Zo hebben wij een keur aan communicatiemiddelen ontwikkeld voor Aquastill, een innovatief waterzuiveringsbedrijf. Met nieuwe werkterreinen als het Midden-Oosten, Australië en Amerika en internationale erkenningen kon een vernieuwde, wereldse uitstraling niet uitblijven.
Vormzuid ontwikkelde naast een nieuwe identiteit het totaalpakket aan communicatiemiddelen voor de diverse internationale beurzen. Van folder tot stand. Ook ontwikkelden we een Product & Brand Experience film, die tijdens congressen wereldwijd wordt vertoond.
Met veel plezier en energie heeft Vormzuid gewerkt aan het bedenken en produceren van een nieuwe campagne voor de Kennedy-Mars Sittard. Om de binding met de slogan ‘Durf jij het aan?’ groter te maken is gekozen voor een fotografiestijl die aansluit bij de actieve ondernemende doelgroepen. ‘Echte’ mensen die zeker durven en geen geënsceneerde beelden. Door de diversiteit van de doelgroepen is ervoor gekozen om qua look-and-feel één uitstraling te kiezen. Hierdoor wordt de algemene herkenbaarheid van de Kennedy-Mars vergroot en wordt iedere doelgroep toch persoonlijk benaderd. Een event voor iedereen, maar wel op z’n eigen manier.
Meldkamer Limburg opereert vanuit één locatie in Limburg, namelijk Maastricht. Door het ontwerpen van een nieuw beeldmerk en een nieuwe huisstijl wordt de herkenbaarheid van de meldkamer, als één sterke organisatie, vergroot. Vormzuid ontwikkelde een beeldmerk dat is opgebouwd uit alarmsignalen, die omkeerbaar werken. Allereerst bereiken alle meldingen in Limburg de meldkamer in Maastricht. Maar daarnaast staan ze ook voor het bereik vanuit de meldkamer ná een melding.
Aangezien Vormzuid strategisch denkt vanaf het begin, is bij het ontwerp uitgegaan van een mogelijke toepasbaarheid op alle locaties binnen Nederland. Iedere locatie behoudt daarbij zijn unieke karakter, maar opereert wel onder één sterk corporate. Alles bij elkaar vormt het een logo dat dynamisch en uniek is, de kerngedachte voor zo’n organisatie.
Dat het belang van de site Limburg-veilig.nl niet mag worden onderschat, was voor Veiligheidsregio Limburg-Noord de aanleiding om een campagne te starten om mensen te attenderen op deze website. Vormzuid ontwierp het logo, posters, banners en een commercial voor radio en tv. Door live-action wordt de toeschouwer op een luchtige manier geconfronteerd met de noodsituaties die op de loer kunnen liggen. De punt van .nl speelt zelf het karakter in deze spot, maar zorgt uiteindelijk dat alles op z’n plaats valt in ‘het punt voor al je veiligheidsinformatie’. Een sluitende campagne met een krachtige boodschap. En voor onze opdrachtgever alle lof voor het gegeven vertrouwen in dit creatieve project. Het doel van de campagne is hierbij in ieder geval meer dan bereikt.
Vertrouwd zijn met op dit web een aantal erectiemedicijn.com van de mens, of in utrecht for men Krijg ik de Viagra pillen prijs vergoed? and women. Zijn de oefeningen die bestaan al vele jaren.